Caut chirie – episodul 1

Image result for home is where you take your bra off

Până la idealul ăla de liniște, căldură, armonie, iubire, libertate și alte cele, acasă ar trebui să fie un loc în care să te simți cel mai pe tarlaua ta. Ei și fix asta ne-am propus eu și tovarășa Mihaela să găsim, măi, nene: un cuibușor încăpător, primitor și numai bun pentru nebuniile noastre. Nu doar că nu am găsit nimic încă, dar ne-am și c***t pe noi de râs cu experiențele de până acum. Întru posteritatea celor trăite, declarăm deschisă documentarea acestei saga imobiliare.

Image result for harta bucuresti sectoare

Ca să nu ne mai batem capul cu proprietari neserioși și anunțuri dubioase sau complet demente (am găsit inclusiv un studio de video chat de închiriat), ne-am luat agent imobiliar. Vorbim la telefon, spun cu liniuță ce vrem, stabilim clar că nu la mama dracului față de centru și fără mobila lu bunica și așteptăm cu nerăbdare invitațiile la vizionare. Prima: apartament nou, la 5 minute de Dimitrie Leonida. Hai să nu avem prejudecăți, poate are aur pe pereți, măcar e linie directă până la Pipera, scăpăm de Unirii, cât de rău poate să fie?

This slideshow requires JavaScript.

FOARTE RĂU. Simt o urmă de depresie doar amintindu-mi. În poze (anunț disponibil aici), apartamentul arată OK – l-am găsit eu după aceea pe HomeZZ.ro.

ÎN REALITATE

Cele 5 minute de la metrou sunt vreo 15, pe niște străzi cu niște magazine cam ca la mine la țară, doar că la mine la țară sunt pomi, verdeață și case drăguțe, nu fabrici, câmp deschis, clădiri în construcție și trotuare pe care poți merge doar cu bocanci. Una dintre străzi era mai circulată ca orice bulevard din centru, fără nici o trecere de pietoni, de am răsuflat ușurată că am ajuns întreagă.

Image result for end of the world wallpaper

În parcarea complexului rezidențial, numere de înmatriculare de orice, mai puțin de București. Blocul mirosea a var neuscat și nelocuit. M-am uitat pe o fereastră din apartament: ca la închisoare. Totul gri, gratii de securitate care împrejmuiesc complexul, asfalt, nici o picătură de verde și o liniște de mormânt.

Ce să mai, apartamentul este perfect pentru orice curios despre cum e să intri în depresie. Bonus, proprietarul ne-a cerut să ne descălțăm de cum am pus piciorul în casă, că el a făcut curat și vrea să se și păstreze. Mult succes, dracu o să vină să stea la capătul Bucureștiului, într-un apartament extrem de mic, într-o mare de bucăți de beton și nimic mai mult.

Am plecat de acolo pe-o parte șocate, pe cealaltă bucuroase că există corturi și vine vara. Sigur găsim noi un loc mai bun în Tineretului decât locul ăsta. Și nici nu trebuie să plătim chirie și întreținere!

Image result for tent park

Leave a Reply

