TRX, sesiunea #2. Am supraviețuit!

tumblr_m5mu5zends1qe9x8io1_1280

Am început să merg la sală fix acum trei săptămâni. Primul antrenament a fost TRX. La final, abia mă deplasam și eram palidă, super transpirată și, mai ales, semi-leșinată. 2 -3 zile nici nu am putut să mă așez/ridic de pe scaun sau să îmi întind brațele decât în cele mai mari dureri și crampe musculare. Am continuat să merg la sală, dar la alte clase. Astăzi am luat taurul de coarne și m-am dus la sesiunea #2 de TRX. Și n-a fost rău deloc!

The wow

Deși știam ce mă așteaptă și am intrat în încăpere ca mielul la taiere, cum am văzut benzile galbene atârnând de tavan mi-a crescut inima de bucurie și m-a luat un super mâncărici în tălpi și mâini să mă joc cu ele.

Joacă a fost doar încălzirea. Am avut un nivel de rezistență mai bun, chiar suficient de bun încât, la un moment dat, să mă pomenesc privind în față o tipă foarte concentrată, încordată, fără nici un rid de expresie pe față, cu o privire fixată într-un punct imaginar probabil: „Ce mișto e tipa asta și ce bine face exercițiul. Fierce!” Surpriza a fost că tipa aia era chiar reflexia mea în oglindă, în care mă uit doar ca să verific că lucrez bine și, mai ales, că am mereu spatele drept.  Eram așa concentrată că nici nu am realizat imediat că mă uitam eu la mine…

The good

  • Am supraviețuit! TRX-ul este între greu și foarte greu. Din câți oameni eram, nu am văzut pe nimeni care să nu se chinuie, oricât de bine executau exercițiile (în afară de antrenor).
  • Instructor nou = rutină nouă. Unele exercitii au fost super fun (si mega grele). De exemplu, cel de mai jos: din poziție de plank, cu picioarele fixate în scărița benzilor, trebuie să faci un fel de mers/bicicletă. Pare foarte ușor, dar e greu al dracului.

tumblr_n0kwyndi251tp4wv1o1_1280

  • M-am descurcat aproape decent la exercițiile cu brațe față de jalnic & aproape deloc la prima sesiune. Mi-au ieșit și câteva flotări, care pentru mine sunt un fel de talpa iadului.
  • Nu m-a întrebat nici o singură dată instructorul dacă sunt ok (față de o dată la 10 minute prima oară), deci nu arătam ca și cum urma să pic lată în orice clipă și să bag omul în belele. Yey!
  • Pauza de 30 de secunde mi s-a că a durat o veșnicie. La prima sesiune de TRX nici nu am simțit că am avut o pauză.

The bad

  • Un exercițiu l-am făcut pe jumătate, altul deloc. N-am putut. Mă frustrează foarte rău, dar asta e, mergem înainte. Sunt sigură că îl dau eu gata și pe ăsta în câteva sesiuni.
  • M-a ajuns oboseala la final. La stretching m-a cam luat amețeala. Mi-a luat 5 minute de stat cuminte la vestiar să îmi revin.
  • Nu am avut muzică deloc și instructorul a fost mai relaxat decat am eu nevoie ca să fiu în priză. Lucrează cu ceas și „Mai aveți 20 de secunde… 5 secunde..”, la mine nu funcționează.

The ugly
N-avem! Cu excepția felului în care arăt când mă chinui pe-acolo și când mă târăsc la vestiar, care se încadrează perfect în peisaj. Suntem toți vai de capul nostru.

49ed0933-c0d3-4fb8-b3c6-ca967d5b0d03

 

Ce bine că viața mea nu depinde de câtă forță am în brațe! Că dacă depindea …

Asta îmi trecea prin minte după antrenament. Apoi mi-am amintit tot ce s-a întâmplat în ultimul an și cât de imprevizibil e, de fapt, totul și cât de mult contează să fii cât de pregătit poți fi. Așa că, oricum arată și orice poate la randament maxim astăzi corpul meu, atunci când diferența o va face câtă forță am eu în brațe, vreau ca diferența aia de x centimetri sau y secunde să fie în favoarea și spre binele meu, orice înseamnă asta – deci sală în continuare, motive sunt nenumărate.

Next goal: să mă duc măcar o dată pe săptămână de la 8. 

Leave a Reply

