Avem The Kryptonite Sparks, avem trupe tinere rock

Prima dată i-am văzut pe The Kryptonite Sparks întregind instrumental trupa Partizan la un concert în I.O.R.. Știam dintr-un playlist pe youtube cu trupe românești „Și golanii beau ceai”- not my cup of tea. Mi-a plăcut însă implicarea lor cu partizanii și mi-a sărit în ochi cât de concentrat era vocalul la chitară, așa că am fost foarte atentă la o ediție Sofar Bucharest la care au cântat și ei, în grădina berăriei Ground Zero (frumos și cam la mama dracului față de centru, dar verde, liniște și suficient de mic spațiul încât să fie în top 3 grădini în care voi merge cum dau primii muguri de primăvară).

Primele melodii nu m-au atins în nici un fel și m-am retras într-un colț, unde am stat foarte relaxată cu nasul în telefon până când am auzit altceva. Din păcate nu am reținut piesa care m-a trezit și m-a făcut să trec de la „Da, drăguțele piesele, cam pentru puștoaice de liceu, hai că nu mai e mult până la Otherside” (btw, au concert pe 19 și 22 octombrie în București) la „Wow. Aici se petrece ceva!”.

Toate melodiile din a doua parte a concertului ar fi putut avea oricare alte versuri, partea instrumentală m-a câștigat, pentru că sunau pur și simplu rock. Două însă mi-au plăcut în mod special atunci. Dacă nu e deja, „Ești” cu siguranță va deveni un love anthem și o să văd statusuri pe Facebook și hashtag-uri pe instagram cu versurile. Se leagă foarte bine și dintr-un text să zicem romantic jucăuș („Ești ultimul jeleu care rămâne în pungă”, „Ești faza lungă ce-mi împrăștie ceața” etc.) a ieșit o piesă foarte sexy. Ajută și aerul lor general de golăneală și sinceritate care se simte în cam toate compozițiile.

Pe cea de-a doua pe care am reținut-o și ultima din prestația lor de la Sofar au cântat-o într-un flow maxim, atât ei, cât și noi. Lead vocal-ul a făcut un show de toată frumusețea cu două coarde lipsă la chitară. Se vede din felul în care interacționează cu publicul că sunt niște profesioniști, lucru pentru care aștept cu interes să plătesc bilet și la următoarele concerte – merită!

De atunci a trecut vara, am o altă melodie preferată – „Identitate” și băieții sunt în turneu, deci haideți! E imposibil să nu vă placă foarte mult măcar o piesă din tot setlistul.

P.S.: Ia uitați ce a iești din jelania aia de melodie a Deliei, care mi-a melodramatizat multe dintre călătoriile cu taxi-ul din ultimele 4-5 luni , căci taxi = Radio Zu: ceva frumos, dom’le!

 

 

Leave a comment